~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Karácsony...ünnepek..érzések,egyebek~

A napokban felütött bennem egy érzés.Amolyan leírhatatlan jellegű.De megpróbálom megfogalmazni...
Az embereknél az a normális,hogy fiú x lány páros.Nálam is...és ezért is érzem mostanában azt,hogy nem vagyok normális és ezen változtatnom kéne.Csak úgy szimplán beüt néha,hogy "dejó is lenne egy fiúval..magához ölelne és nem nekem kéne megvédenem mindig mindenkit,hanem végre engem védelmeznének.." ilyesmi.De lehet csak egy bátty kéne vagy valami xD mivel az egyetlen férfi az életemben,az az öcsém(na meg a macskám) ,így nehéz ezt az érzést kielégíteni.Én most ebben a "dejó is lenne egy fiúval" témában nem azt értem,hogy párkapcsolatilag akarok fiúval lenni,hanem csak szimplán barátilag/családilag stb.De mivel apám baszik érdeklődni felénk és nincs bátyám,se fiúbarátom,így magamra maradtam ezzel az érzéssel *mély sóhaj*.Néha igazán jó lenne egy fiú barát ,aki érti a disznó vicceim és nem csak a pasikról akar beszélgetni vagy a könyvekről..D: Aki igazán férfias és nem nyávog,szivecskézik és nyafizik össze-vissza...phew,ha én találok egy ilyen urat,ebben a 21.századi világban,megtapsolom magam xD.Szeretem a lánybarátaim is,de na..senki nem ért meg :C *dat tini duma*.

Más:egyre jobban zavar,mikor valaki nem tesz semmit sem egy adott dologért,csak a segge alá rakját és kész is.Valaki(köztük én is) keményen megdolgozik az ilyesmiért.Épp ezért érzem úgy,hogy jobb akarok lenni ezeknél az embereknél és tudom,hogy sikerülni fog! *fő a pozitív gondolkodás*


 Más+: Mindjárt itt a Con és izgulok mit ne mondjak.Habár még a Con hangulatom nincs meg,de elkezdem ráhangolni magam.Már rajta vagyok!Con után karácsony és fogalmam sincs mit kapok anyámtól owo kíváncsi leszek..xD kari után szilveszter és ez tudjátok mit jelent? Stellát!! :D felmegyek hozzá és együtt töltjük az év utolsó napjait/óráit/perceit^^ remélem jó lesz és mindenki eljön.Más++:nyáron kapok piercinget *-* kikönyörögtem anyámtól,bár még nem mondott rá áment,de tuti benne lesz xD na meg ha már nyár,am is magamnak fizetném,hisz elmegyek dolgozni.Kemény lesz,de megéri! a pénzemből megveszem álmaim Steel bakancsát+a piercing+hajfestés.Igen,befestem a hajam.Esélyesen valami extrém színűre,de ez csak szinező lesz,szal hamar kijön,még mielött a suli elkezdődik.Kékre gondoltam vagy pirosra..még eldöntöm^^ addigis köszönöm,hogy elolvastad,Boldogságos Mikulást!:3




Megjegyzés küldése