~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Egy 14 éves panaszai~csapó 2~

Ahh😪  kivagyok..azt hiszem nekem ez sok qwq 
Nos..kezdjük az elejétől.
Barna megharagudott rám,mert nem mentem el vele a megbeszélt talira(bocs,hogy beteg voltam..) ,de nem érdekel,mert aki ennyin megsértődik az nem érdemli meg a figyelmem:'D jobb is így..hisz Stellát félig meddig zavarta. Na meg..helyette kaptam 2 csodálatos barátot :) a Doktorom♥ ,vele mostanában nagyon jóba vagyunk-talán kicsit túlságosan is xD- de nem baj,megadta a számát(!*-*) és én vagyok a Companion-ja!*.* ő meg az én Dokim~ Kövi héten a Conon talizok is vele ,és hamar kifogom szúrni a szép ,kék szemeiről^^ 
Ezt a bejegyzést elég kuszán írom,mert a laptop elromlott..nem tudom,múlthéten mikor bekapcsoltam nem akart rendesen a wifire csatlakozni ,így újraindítottam aztán behozott egy olyat,hogy "nincs operációs rendszer" én meg így nézek,hogy mi a f#sz van..
Aztán most pénteken bevittük a Tmobilhoz,ahol nem tudtak vele mit kezdeni(Ennyit a Tmobilról..már megint.) ,így átküldték Szegedre,aztán ott se tudtak semmit csinálni,így most Budapesten tengődik valahol szegénykém qwq 
Szóval..*sóhajt* ha már a MondoCon szóba jött..jövő héten már itt is van *-* nagyon izgatott vagyok,hisz láthatom az én Szerelmem és nála is alszok^^♥ viszont anyum már múlthét óta nyaggatom,hogy csináltassuk meg a cpt..de ő "jól van,majd felhívom" ,így sztem ez tuti nem fog összejönni..nem mintha zavarna,nem is azért megyek Conra,de na^^" sokat gondolok mostanában arra,hogy felhagyok egy ideig a cosplayezéssel,hisz így nincs értelme,hogy szinte sose készülök el..majd ha lesz saját keresetem,akkor folytatom,bár sztem még mindig több értelme van ezt csinálni,minthogy az utcán drogozni és bulizni...
Nah de mindegy^^ 
Más..mostanság nem nagyon kedvelem a facebookot..nem szeret engem quq a messenger bénázik és nem mindig akarja mutatni,ki mikor elérhető stb..na meg..bevettek egy ilyen hülye emo csoportba és a fél ismerőseimet is felvette az én nevemben -.- aztán kaptam egy kis reklamációt.
Nem tudom,őszintén én ilyenkor szégyellem magam ,pedig én nem is csináltam semmit...lehet félek,hogy elvesztem a barátaim? Ilyenkor általában mondogatom magamnak,hogy aki tényleg a barátom az ilyen miatt nem fog haragudni,de azért na :c 
Fhu..na meg! Múlthéten elmondtam Tinának ,hogy ki is a "barátom" és igazából örülök ,hogy jól fogadta 😊nagyon-nagyon jól esett,hogy nem nézett hülyének és nem távolodik el tőlem,szóval köszönöm♥
Sokan azt hiszik,hogy ha valaki a saját neméhez vonzódik,akkor a barátaihoz is fog..pedig ez nem így van! Én csak egy emberhez vonzódok és szeretek és ez mindig is így lesz😊💕 a fiúk barmok és mehetnek a p#csába..ennyit erről :) 
Nos..azt hiszem ennyi lenne,bár még hozzátenném,hogy elfogom kezdeni kövi héten a történeteim,de most még nagyon lusta vagyok hozzájuk xD gomen! Addig is..Legyetek jók,ha tudtok!☺
(mostanában nagyon ráakadtam a Ghost Town nevezetű bandára..egyszerűen imádom őket!^^ megkapták a szívemben a 2.helyet♥ tudni illik a Sleeping with Sirens még mindig visz mindent :3 )

Megjegyzés küldése