~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



2015 Őszi Mondocon beszámoló~

Itt lennék újra,bár nem hiszem,hogy hiányoztam erre bárkinek is 😅 
Túl vagyok a Conon és hát..huh,asszem elmondhatom,hogy ez volt az eddigi legjobb Conom ☺ Stellával és Dijcsuval nagyon jól elvoltunk,bár mikor Wexyvel elestünk a sárban elég félreérthető pózban..hát..xD na mindegy,nem sokan látták,bár le kellett volna videózni az tuti :D Tinával mentem odafele,aztán valahol elhagytuk,mert közben mindenki ment volna előre én meg nem tudtam követni a szememmel,hogy merre ment vajon..remélem neki is jó Conja volt azért :) túl sok mindent nem tudok mondani,két napot voltunk,első nap Eiri-kunnal nagyon jól elszórakoztunk,bár volt,mikor szegényt egyedül hagytuk..gome Eiri-kun! Köszönöm a limonádét☺ 
Első nap egy csomóan odajöttek hozzánk fotózkodni,ennek nagyon örültem,bár sok képet nem láttam már viszont😔 na mindegy,a lényeg ,hogy szipi-szupi Con volt,bár a Doktorom nem jött..pedig higyjétek el,ő lett volna a Conom fénypontja qwq annyiszor hívtam szegényt,de legalább mondhatta volna,hogy nem tud jönni,ahelyett,hogy nem szól ,én meg keresem mint valami fél hülye..
Ennyit erről☺ viszont találkoztam egy TARDISsal ,egy női 10es Dokival és 2 ugyanúgy női 11es Dokival*.* yey~
Első nap még volt egy kis incidens..sötét volt már és Stellával bent voltunk a színpadnál,ahol táncoltak az animések és ment hangosan a zene,miközben a fények össze-vissza cikáztak..átöleltem Stellát és akkor jöttem rá,hogy tényleg nagyon szeretem őt.Elsírtam magam,mert nagyon boldog voltam abban a pillanatban:"D pedig higyjétek el,nem vagyok az a nyilvánosan sírós típus.
Nah meg aztán..Lizzy elvezetett minket egy jól eldugott helyre és ott baromkodtunk xD nagyon jó volt,köszönöm neked is Lizzy♥ a perfotok Yokoval a legjobb volt! Nem értem miért nem kaptatok jelölést..bár sztem az ottani animések többsége szavazni se tud..na mindegy xD 
Vasárnap már annyira nem volt kedvünk menni,viszont Dijcsu erőltette és nem bántuk meg!☺ a végén ,mikor sétáltunk a Stadionok felé,megszólított minket egy csapat csaj(pontosabba engem) :
-Ne haragudj,megállnál egy kicsit!
*hátranézek* 
-Te amúgy fiú vagy,vagy lány? 
Itt már nevettünk,de nagyon nagy volt akkor xD két napig győzködték szegény lányt,aki lefotózott engem és Stellát smárolás közben,mert szegénykém abban a tévhitben élt,hogy pasi vagyok xD köszi lányok :D majd megtalállak még titeket :3 ♥
Asszem ennyi lenne,de ha el is felejtettem volna valamit,akkor majd hozzáírom,esetleg külön bejegyzésben :) 
Életkép xD ❤


Megjegyzés küldése