~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Suli kezdés és egyebek T^T

tudom tudom,már százezerszer kiírta mindenki -jó pár selfi kíséretében- hogy "első nap suliban" ,de ez most más.Remélem...
Új stílus,új én-ahogy mondani szokták,és ez pont igaz is!Mióta nyár elején stílust váltottam és mondhatni teljesen megváltoztam kívülről,úgy érzem erősebb is vagyok lelkileg :) na de..ez nem mindig igaz,van amikor elkap a hév és rám jön a sírógörcs,hogy én milyen szerencsétlen vagyok stb..
De valaki mindig visszahúz a valóságba ,viszont senki nem tud teljesen segíteni rajtam..*sóhaj* nem tehetek róla,hogy nehéz kifejeznem az érzelmeim-szerintem ezzel nem vagyok egyedül.


Nos..első nap suliban: megdicsérték a hajam *.* jól esett,főleg az Ofőmtől ,aki a beállítását is tolerálta.Egyre többen megbámulnak-akár utcán ,akár a suliban- noha jól esik,de az önbizalmam mindig lemegy egy kicsit,hisz kitudhatja mit gondolnak épp rólam...
Jött pár új osztálytárs és az egyik csajjal tök jól összehaverkodtam,nem csoda,hisz animés *-*
plusz..ma tök jól esett,hogy rámírt egyik barátnőm azzal,hogy "hol vagy? megakarlak szeretgetni >//<" (megjegyzem egy suliba járunk.) és megölelt..már nagyon szükségem volt egy ölelésre,hisz mióta Stellától eljöttem,nem csináltam.Elég tartozkodó vagyok az emberekkel,de még azokkal is akiket 3 vagy több éve ismerek.

Stellát meg lassan egy éve ismerem,és több mindent elmondok neki,mint a többi barátomnak.Nem tudom miért.Talán mert jobban megbízom benne...tényleg,fogalmam sincs.
Mióta legjobb fiú haverom kiment németbe ,azóta nincs kit ölelgetnem és nincs kivel lógnom suli után QwQ nem tudom,hogy fogom kibírni,de egy pöppet azért mégis csak hiányzik.

Na de visszatérve...első nap már majdnem be is aludtam egyik órán..grat magamnak xD és pont matekon,amin figyelnem kéne..
Viszont nem akarom teletömni a sulival a blogom,nem akarom,hogy erről szóljon ,így más...
Úgy érzem a szerelmi életem egyre jobban bonyolódik,és olyan érzéseket vált ki belőlem és olyan sebeket tép fel,amiket régen éreztem..rossz és jó értelemben is.Sajnos,de ez van,majd csak
kibírom valahogy,hisz nálam egy kapcsolat ne egy hónapig tartson már.Többet akarok,sokkal *.*
de nagyon ragaszkodónak sem akarok tűnni,nehogy elüldözzem magam mellől az illetőt xD képes vagyok rá,főleg az önzőségemmel,amit a mai napig utálok magamban.Már megszoktam,hogy a dolgok úgy mennek ,ahogy én akarom ,de ez egy kapcsolatban nem így van,hisz ott ketten kell döntenünk meg ilyenek..
Asszem még mindig nagyon amatőr vagyok a szerelemben,de majd ez idővel javulni fog remélhetőleg :) 
Próbálok elfogadni dolgokat,de ha az ember nem akar valamit,az nem is fog menni...És én utálom,ha valaki rám akar erőltetni valamit.Tényleg,ki nem állhatom.Az én életem,hagy éljem már úgy ,ahogy én akarom és ne mások szabjanak nekem szabályokat..*dat szabad lélek* 
Na de tömören...ha egyszer valaki nem akar valamit,akkor később sem fogja akarni azt a dolgot,de ha meg azt mondja,hogy "még pedig én ezt nem akarom!" akkor önzőnek tűnhet és rögtön elítélik.Nem szeretek útban lenni és másokat akadályozni abban ,ami az "álmuk".Senkinek nem esne jól..><


Viszont nagyon rá vagyok akadva most Charles Greyre *.* imádoom <3 Ryohei Kimura a szinkronhangja,és ha nem nézem a klippet,olyan mintha Kou beszélne xD 
aww,Charles ,te szadista ˘˘ <3 

Megjegyzés küldése