~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Minden~ owo

Nos..most nem egy depis poszttal jövök,hisz tökre örülök mindennek ^^
Stellának köszönöm a csodálatos dizit(hamár én elrontottam xD) a blogjához KATT IDE !
Gondolom nektek is feltűnt az új dizájnom *-* úgy gondoltam,majd minden évszakban-esetleg hónapban lefogom váltani^^

Ma volt Stellával a 2.hónapfordulónk és mégegyszer köszönöm,hogy elviseled a perverzségeim.
És Boldog Hónapfordulót! *.*
Gondolkoztam,hogy ebben az évben hányszor fogok még vele talizni és hát nem annyira örülök ennek..már így egy hónap után is iszonyúan hiányzik QwQ
Szóval ott lesz ugye az Őszi Con -ami két nap- ,aztán Őszi szünet (ha szakad,ha fúj én elmegyek!) -ez lesz ugye Október-Novemberben,aztán Decemberben Con,asszem 14.én mint tavaly+Bécsbe is lehet megyek vele,így meg lesz az első külföldi utunk~ Majd karácsony után 1-2 nappal felmegyek hozzájuk,hogy együtt is megtudjuk ünnepelni,ezt a szép időszakot^^ és egészen Szilveszterig ott leszek.A 2016 még nem tudom,hogy lesz,emiatt pedig aggódok :c

*más* Holnap jön meg az új telóm *--* eddig elég szerencsétlen voltam,mert amilyet akartam az Tmobile üzletekben nincs készleten és még csak rendelni se tudunk(!) ,aztán ma megrendeltünk egy másikat és holnapra már meg is jön ^^

(amúgy kicsit sem látszik,hogy felvagyok pörögve :"D)

*más-más* Újrakezdem a Kous sztorim,mivel az előzőt nem mentettem el,de nem is bánom annyira,hisz az olyan kis kezdetleges valami volt...
Szóval már meg is van az előzetese(?) szeretek ilyeneket gyártan,mintha egy film előzetesét nézném :) Nem lett olyan jó,de én megvagyok ezzel is elégedve *-*
                                 Itt van:
A karakterekről még nem sikerült rendes képet gyártanom,mert még annyira jó RPC-s nem vagyok és nem megy olyan könnyen mint hittem..így egy darabig nem fogok hozni,de lehet holnap már lesz,ha géphez jutok ^^ 

Ha gondoljátok írhattok véleményt,nagyon örülnék neki,hisz akkor tudom ,mit kéne rajta javítanom + történet részeket és ötleteket is szívesen fogadok *.* 



Megjegyzés küldése