~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



That's okay.We're long stories in the end.♪☆

Mivel most nagyon unatkozom és pluszba aludni se tudok,így gondoltam írok már ide.
Nos..3 óra múlva kelnem kéne,hisz megyek Stellához,ezért rövidre fognám.
Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a szerelmes animékre és az Ibispaint-nek nevezett alkalmazásra,amivel gyönyörűeket lehet rajzolni.Konbináltam a kettőt és elkezdtem szerelmes képeket rajzolni stb és gondoltam jó lenne ha csinálnék hozzájuk történetet is..így született meg két karakterem(egy fiú és egy lány of course) ,akiket majd a képeimen lehet látni :) remélem tetszeni fog nektek,viszont a történet még nincs meg,ahhoz több ichlet kell és eddig még nem nagyon ichletett meg semmi..xD szóval szurkolok magamnak,hisz imádok sztorikat írni,ha csak egy kis részletet is,de annyira bele tudom élni magam :D ha valakinek esetleg van egy alap ötlete,akkor azt szíves örömest hallgatom ^.^ 
(Ezzel most lettem kész.Ne szedjetek szét,még nagyon kezdő vagyok,de már érzem a fejlődést!Mellesleg itt a holnap(ma) történő meteorzápot ichlette meg a fantáziámat ^^)

Megjegyzés küldése