~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



♦︎Deeper deeper♦︎


Nos újra itt^^
Furcsa,hogy az érzéseim könnyebben leírom itt egy blogon,ahol bárki az ég egy adta világon megnézheti,de a hozzám legközelebb álló embereknek nem vagyok képes..

Úgy érzem túl sok gondot okozok az embereknek a létemmel.Ha nem lennék pár dolog nem így sült volna el.

Stellának és Wexynek se lett volna annyi gondja velem.
Tudom,igen,borzalmas,szörnyű ember vagyok,mondjátok a képembe,ordítsátok,pofozzatok fel.
De nem érdekel,mert már én is felfogtam ezt.
Azzal ,hogy nem nyílok meg embereknek,megbántom őket..azt hiszik nem bízok bennük,pedig ez nem igaz! Bízok,teljes mértékben bízok,de az én gondjaim mit sem érnek a tieitekhez..
Mostanában elég letört vagyok-bár nem csoda,hisz pár napja jöttem el barátnőmtől ,akivel eltölthettem egy csodálatos és eseményekben gazdag,izgalmas hetet :) 
Meg persze..Stella mamája elhunyt,ez engem is megérintett,mert én reménykedtem benne,hogy felépül,meggyógyul és majd megismerkedhetek vele,aztán majd jól megtöm a sok étellel:) hát..erre mondják,hogy ez van.Sajnos nincs mit tenni,pedig ha lehetne,akkor tennénk persze!
Barátnőm természetesen szomorú emiatt,ezért sem traktálom még az én kis gondjaimmal.
Próbálom megértetni vele,hogy nekem bármit elmondhat,megpróbálok segíteni és ne egyedül oldjon meg mindent.De nem szeretek erőszakoskodni,így hagyom inkább.

Mikor már tényleg úgy érzem,hogy "ezt én nem bírom,feladom!" akkor egy kis hang felcseng a fülemben,hogy "ilyen könnyen feladod? Ilyen könnyen odaadnád bárkinek az egyetlen kincsed? Akiért érdemes élned?" és így,kitartóan továbbra is harcolok tovább.


Plusz,hogy még véletlenül se legyen jó kedvem,drága egyetlen kiscicám megbetegedett..holnap megy vissza az állatorvoshoz és majd meglátjuk mi lesz vele.
De ha őt is elveszítem? Pff..emberek,ne akarjátok megtudni mit teszek..:') aki ismer,az tudja,hogy nekem a lelki világomat az állatok jelentik..velük nőttem fel,ők vigyáztak rám ,mikor apám részegen tombolt,mikor féltem egyedül a sötétben,ők nyugtattak meg.Nem szavakkal,hanem cselekedetekkel! Már egy apró nyávogás,egy kis dorombolás ,hozzámbújás r.hadt sokat segített..még most is.
Nagyon sokat veszítettem és még fogok is,viszont nem panaszkodhatok mert kaptam is...ezért nehéz a lét,egy nálad idősebbel..ő szabadabb,nem érti meg azokat az érzéseket amiket te,így nem is mered elmondani neki.Nem akarsz olyan lenni mint az előző Ő-je,különb akarsz lenni,hogy szeressen,ne hagyjon el soha-soha-soha.
 "Régi szokások újra előjönnek,
Régi érzések újra előtörnek." 

Éreztétek már azt,hogy kiközösítenek? Hát persze,hogy igen.Ilyenek a GYEREKEK.Az óvodások,a kicsik,akik még nem értik a barátság lényegét.
De akkor most nem köntörfalazok..eddig mindig csak célozgattam dolgokra,de most nyíltan kimondom.
Van egy cosplay csapat,a DLesek..próbáltam beilleszkedni,azt hittem már tagja vagyok ennek,aztán "puff" pofára estem,hogy "hát mégse!" .Tudom,hogy én sokkalta messzebb lakok,mint ők és pénzügyileg is drágább az odajutás,de ha szerveznek valamit,legalább kaphatnék egy olyat,hogy "eltudsz ekkor vagy ekkor jönni Budapestre?" Csak ennyi,ennyi kéne,és tudnám,hogy rám is gondoltatok.
Nagyon jól tudom,hogy nem tökéletes a cosplayem,és egyesek ezt szégyenlik..de már egy ilyen üzi is feltudna dobni,hogy "nahát,gondoltak rám!" 
Na meg akkor..barátnőmet is beszervezték,ő Yui...nos igen,nem sajátíthatom ki,így """nem zavar""" ,hogy lehet elhívják fényképezkedni és majd erotikus pózokban fogja szopogatni a vérét Kriszta,Lizzy és/vagy esetleg Himiko ,miközben a szoknyájában turkálnak és a combját simogatják.
De tényleg,amúgy k#rvára nem zavar...
Majd megyek én is Barnához,hogy "na gyere menjünk hentait meg mif.szomat nézni" 
Elnézést a káromkodásért,de ez nagyon ki tud hozni a béketűrésből...
Amúgy egy csendes,kedves lány vagyok,aki inkább magába zárja az érzéseit és a világ felé inkább a mosolyát mutatja.Eddig egyetlen barátomnak sírtam el magam és akkor is be voltam csípve.Ennyit erről.

Aztán a másik...ha elmondom ezeket,hogy "nem akarom,hogy a barátnőmet molesztáljátok és vele fotózkodjatok ilyen pózokban." Akkor meg én vagyok a rossz,a szar ember,a bunkó ,önző és még sorolhatnám milyen ,nem kívánatos személy. Így inkább "just smile and keep calm" :)


Bocsánat ,ha nagyon érzelmes a poszt,de most megkönnyebbült valamennyire a kis ,törött lelkecském,hogy ezt letudhattam :) köszönöm,ha végigolvastad ♡
(Ha találkozol velem,esetleg élőben beszélgetünk,nem fogok semmiféle ezekhez kapcsolódó kérdésekre válaszolni,elengedem a fülem mellettem~) 
"Monster! How should I feel?..Creatures lie here,look into through the window..."


"Az jó ha fáj,ha sajog,ha mar,
Csak ordíts teli torokból!
Senki nem hallja már.
Halk sikoly és elapad...a vér,
Mely lábamról folyt."
 ~OC.



Megjegyzés küldése