~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Everyone become a great...KISSER?! ~avagy Stellánál töltött napjaim~

Nos itt folytatnám ^^

Con után a buszon ülve, Petőfibányára tartva,Stellával jól elhülyéskedtünk , a többiek viszont már bealudtak :) . Majd leszálltunk és csak most kezdődött az igazi nehézség...jó sokat kellett gyalogolnunk ;_; közben persze többen dudáltak nekünk és utánunk füttyentettek,bár nem csodálom.
Végül megérkeztünk,elbúcsúztunk Linától és mehettünk is fel Stella lakására.
Megjegyzem,nekem eddig minden Conom után fájt a fejem,hát ez sem volt kivétel,így bemutatkoztam Stella anyukájának,vacsiztunk,hülyültünk még egy kicsit,aztán mentünk is aludni.

Yui x Kou <3
Reggel Dia kelt fel először(oldalon vertem véletlen >-<) ,aztán én is és átmentünk Stellához,aki még aludt ,így tökéletes célpont volt,ahhoz,hogy szendvicseset játszunk :3 (én voltam a töltelék!>0<) majd felkeltünk,reggeli és mehettünk is Kou x Yuis fotózásra,amire persze később elhívtuk Linát is.

A régi medencéknél kezdtük,mellesleg én imádom az ilyen elhagyatott helyeket,így lőttünk itt pár fotót.
Meg pár ecchiset is,amin Kou szadizza Yuit aki kivan kötözve és a teljes "dekoltázsa" kint van.Nekem tetszett.. <.<

Aztán lesétáltunk a bányatóhoz,majd a temetőbe,ahol kicsit morbidak voltunk,hisz a kellős közepén leálltunk ölelkezni..xD

Majd el is kezdett sötétedni,így indultunk haza..vagyis majdnem,hisz még egyikőnk se volt se fáradt,se álmos,így kint maradtunk jó sokáig még :D elmentünk a játszira és beültünk a forgóra,amit őrülten kezdtünk el pörgetni.Mikor is megzavart minket pár srác..-.- persze rögtön megálltunk és szálltunk ki.Én megfogtam Stella kezét-szegény még szédült és dűlöngélt össze vissza- és úgy védelmezve húztam magam után,hogy minél hamarabb húzzunk el onnan,közben Lináék is jöttek utánunk és amikor már kint voltunk kezdtek el nekünk beszólogatni -pontosabban nekem,hisz pareszba voltam- ,hogy "Ez most kajak pasi?" Lina meg "Igen,csak melíroztatva van a haja!" xD a srác meg visszaszólt "Nekem is melírozott a hajam!!"
Nah mindegy ,a lényeg ,hogy túléltük ezt az éjszakát,bár még később egy másik csapattal is összehozott minket a sors,akik csak annyit mondtak ránk,hogy "Ti ilyen mangák vagytok??Nézd! Songoku!"


2.NAP
Nos..ezen a nap,nem sok mindent csináltunk, csak élveztük egymás jelenlétét,hisz én például nem mindennap lehetek ott velük :)
Ma is felszedtük magunk mellé Linát, és Stellával megmutatták a titkos(?nem tudom mennyire lehetett titkos..xD) helyüket,ahol elszórakoztunk egy darabig..pontosabban 10 percig se xD
Stella puszi *.*

Aztán..khm..már nem tudom mi volt elnézést,de elég rég volt már(sajnos...).Szóval inkább tömören megfogalmazom.
-----------------------------------------------------
Volt mikor beakartunk törni a régi uszodába Linával és Stellával (sajnos akkor már nem volt velünk  Dius :( ) és pont akkor ment el arra egy rendőr kocsi-közben én egy fába véstem a nevünket xD,Stella mobilozott,Lina meg a betört ablakot vizslatta hátha bejutunk valahogy,így aztán elég izgire sikeredett,de nem vett észre minket(hál' Istennek..xD) ,viszont azelőtt már Stellával bemásztunk az udvarra,de mivel elég jesztő rész volt,úgy ítéltük jobb ha minél hamarabb elhúzunk onnan.
"Egyszer élünk" szóval...
Később kiültünk a színpadra és beszélgettünk,aztán elköszöntünk Linától és mentünk is haza(úgy érzem hívhatom így :) ) és hát mit ne mondjak történtek dolgok..>.<

Megint egy másik sztori,mikor beöltöztem pasinak és Stellával kézenfogva járkáltunk az exe háza elött..na és ki látott meg pont minket?! Hát persze,hogy Ádám(ő az exe :D ) .Minket lesett épp az erkélyről mi pedig mit sem zavartatva sétáltunk tovább~ aztán mikor kiértünk a háztömb szélére elröhögtük magunkat :D

Utolsó nap reggelén pedig majdnem leskéstük a buszom (olyan ismerős..nem de Stella?xD) ,mivel rohannunk kellet,hogy elérjük és közben Stella elhagyta az egyik pár cipőjét.Aztán leszállásnál egy néni beszólt neki xD

S végül...a búcsú pillanata T^T viszont felszállás elött Stella kapott tőlem egy puszit,szóval...u.u

Összességében:
Egyszerűen imádtam ott lenni  és ha lehetett volna még ,akkor plusz egy hetet maradtam volna.Izgalmas dolgokat csináltunk(amiket itt nem említettem,mert nem publikus) és nagyon élveztem ezt az 5 napot.Soknak tűnik,mégis olyan kevés volt..
Augusztusban találkozunk Micim :3
(tudom,kicsit hülyén fogalmaztam meg az egészet,de ezt átélni kell ,esetleg szóban elmondani :) )



                 

Blogger Ayasha-chan ♥ írta...

Alig várom, hogy megint veled lehessek ;) nagyon jó volt, minden hónapban el tudnám képzelni :D

 

Megjegyzés küldése