~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



2015 Nyári Mondocon és egyéb ☆〜(ゝ。∂)

Nos..tudom kicsit megkésve-"kicsit"- de Stella tanácsára leírom az idei nyári Cont a szemszögömből^^

Felkelni hajnali negyed 4-kor nem egy kellemes élmény,nem ajánlom senkinek.Főleg úgy,hogy elötte egy órával feküdtem le aludni,mert az izgatottságtól és a melegtől alig bírtam lehunyni a szemem D: Leellenőriztem a cuccaim és már mehettünk is!

A buszpályaudvarra érve megszólított egy padon ülő srác,aki épp a nyuszi fülét igazítgatta:
-Mondoconra mész? -kérdezte mosolyogva(gondolom a pareszból hamar kitalálta)
Válaszoltam egy igennel és megkérdezte,hogy akarok e velük menni,mert ők is oda mennek.Anyám hevesen bólogatott(miféle anyukák ezek? elengedett csakúgy 3 idegen sráccal!)
Márk,én,csendes srác és Barna ^w^
Felszálltunk a buszra és beültünk leghátulra,majd úgy fél órával az indulás után kezdődhetett a bemutatkozás xD jókor jutott eszükbe megkérdezni  a nevem:D Mellettem Márk ült,mellette Barna és a balomon pedig nem tudom hogy hívják,de nagyon csendes volt >.<(igen,az ott én vagyok kitakart arccalxD)


Az egész utat nagyon élveztem,legszívesebben visszafele is velük mentem volna.Végig viccelődtek,egyszerűen imádom őket :D <3

Az út végén leszálltunk a Népligetben és a srácok kedvesek voltak ,így megvárták velem Stellát és Linát:) Stellával mobilom tartottam folyamatosan a kapcsolatot és alig találtuk meg egymást azon a kicsi buszpályaudvaron,de végül meg lett és persze rögtön a nyakába ugrottam :3 bemutatta Linát ,aztán odavezettem őket az én "csapatomhoz" és indulhattunk is a Conra!
Gondolkoztunk,hogy Con busszal menjünk e vagy metróval,de átgondoltuk és végül metróval mentünk (én alapból jobban szeretek metrózni,így nem igazán bántam).
Metrón ülve leült mellém Márk-Stella meg ördögi nézéssel figyelte- és elkérte a cuccom,hogy ő majd hozza >.>

Végül csak kiértünk a Con helyszínére(közben a srácokat elhagytuk valahol owo) és be is álltunk a sorba..vagyis csak majdnem,mikor is megpillantottuk Eiri-kunt a sor közepén-nagy szerencsénkre- és mivel kedvessége határtalan ,így beengedett minket magához *-* (kaptam tőle egy ilyen kis cukiságot♡ köszönööm :) )
Dango cicus *-*
Aztán jött a baj >.< összetalálkoztunk Lizzyvel és elvitte magával Stellát..eleinte menni akartam velük,de inkább maradtam a sorban Eiri-kunnal,aki meg is kérdezte,hogy van a valami baj.Ennyire látszódott rajtam,hogy van valami?
Később mikor beértünk(már megvolt Stella) , csevegtünk egy kicsit Lizzyékkel,aztán ők elindultak haverokat keresni(?) nem tudom,de Stellát természetesen vitték magukkal...egy darabig mentem velük,de olyan szinte éreztem magam feleslegesnek,hogy inkább lemaradtam és ott hagytam őket.Megkerestem Wexyt és egy nagy öleléssel köszöntöttük egymást,ami őszintén jól esett ♡ majd leültünk és elpanaszoltam neki a bajom,ő pedig megvígasztalt hű baráthoz méltóan ♡ 


Aztán persze Stella észrevette,hogy "hoppá!Kou hova lett?" és ő is odajött Wexyékhez..Wexy kettesben hagyott minket,aztán csodák-csodájára ki jött oda hozzánk? Shiori. Eléggé meglepődtünk mit ne mondjak :'D de hamar el is húzott,mert látta,hogy nem egy épp kívánatos személy a köreinkben per pillanat.

Utána persze mászkáltunk ,fotózkodtunk,Dius is megjött közben:3  végül a Conom fénypontja...ahogy sétálgattam Stellával na kit pillantottam meg?! A Doktort! *0* persze rögtön odarohantam és megölelgettem ,ő pedig cuki volt és olyan szorosan visszaölelt :3 nyuu
Doktorommal
Annyira megörültem neki
♡ (később beszéltem vele fbn és azt mondta,hogy miattam őszin is beöltözik a 11.Dokinak *-* már várom :D )

Ha ő nincs,akkor a Conom elrontva (félig meddig),de ő ott volt és aww *--*
Persze amilyen magas volt pipiszkednem kellett és a hosszú ölelések miatt már görcsbe állt a lábam >.< de nem bántam meg( ^ω^ )


Visszamentünk Wexyékhez és Wexy addig-addig nyaggatott,míg megengedtem,hogy meghívjon egy bubis teára(amit megosztottam Stellával is *-* ) és kár lett volna kihagynom,mert nagyon-nagyon finom volt :)
Ott hagytam kicsit a többieket és elmentem Doctor Who?t nézni a nagy szinpadon,de közben...vagy napszúrást kaptam vagy behaluztam..de..a sorban ott láttam Matt Smitht *o* nagy lelkesedve rohantam vissza a többiekhez,hogy "képzeljétek!láttam Matt Smith!!" ,akik szerintem dat hülyének néztek xD kicsit le is pihentem utána,nehogy komolyabb bajom legyen és legközelebb a Tardis-t lássam az égen repülni.
Közben Eiri-kun(ő is ott volt velünk még) vett sushit,amit megosztott Stellával..barátosném pedig szép parasztias módon maga mellé köpte,mert hogy neki nem ízlik xD Azután már csak a pokrócunkon ülve beszélgettünk,a perverzek pedig kihasználták,hogy szoknyába vagyok és a fiús beülésem miatt beláttak egy pöppet >.>...
Stella,Dius,Eiri-kun,Adél,Lina és én a tökéletes csapat -szerintem legalábbis xD-
( ´ ▽ ` )ノ 
Elvoltunk még egy ideig,de aztán Eiri-kun,Adél és Wexyiék is elköszöntek tőlünk :( Így 4esbe maradtunk.Összeszedve a cuccaink mégegyszer körbejártuk a Cont és..mikor a nagyszinpadhoz értünk épp jókor,mert Doctor Who?s amvt vetítettek *0* Az amv végén megpillantottam a Dokimat,és a többiek bíztattak,hogy nyugodtan menjek oda >//< ( szegényt elötte már 2x is letámadtam) ,s végül odamentem és mikor már közeledtem elmosolyodott és megölelgetett♡ aztán tök jót elbeszélgettünk,mert be volt pörögve és mesélt "láttad??ott voltam a tvben!vagyis na a kivetítőn érted!És itt van ez a szónikus csavarhúzó és van egy Jackem és és és.." olyan aranyos volt >3< még ilyet~!
Elbúcsúztam tőle és ott hagytuk a Cont..sajnos..T-T 

Visszafele úton már jól kivoltunk fáradva,viszont még mindig nincs vége napnak! Hisz én ott aludtam Stelláéknál :3 De ezt majd csak a következő bejegyzésemben fejtem ki^^ 
(addig is egy Matt♡)


Blogger Ayasha-chan ♥ írta...

Kikérem magamnak: a sushi rémes, naná, hogy kiköptem :"D amúgy nagyon jó volt veletek, a Lizzys részt meg nagyon sajnálom :( bocsánat! <3 - de attól egész jó volt, jöhet az Őszi Con *^*

 
Blogger Noriko írta...

nem haragszom :) de akkoris vicces volt,mikor kiköpted..xD igen,az biztos!*-*

 
Blogger Ayasha-chan ♥ írta...

Vicces? Az íze nem volt az :"D

 

Megjegyzés küldése