~ Sky ♥ Blue ~
Anime Lovers!

Navigáció ^^



Home About Links Stuffs

Sziasztok~! A blogomon történeteket írok, néha magamról is fogok^^ Jó szórakozást ^^
/ navigáióért: KATT /


Anime Chatbox!







"Kell a változatosság? Választhatsz!^^

Tooltips Background 1 Tooltips Background 2 Tooltips Background 3

Anime Mysterious Box!

B L U E
Továbbiak...


Big Claps!



Basecode from Jennier & Template by Kinanti & Sweet header by Kinanti!
Anime Lovers
YOUR SPECIAL NAME!.



Bemutatkozás

Sziasztok!^^
Összeszedtem és végül rávettem magam,hogy blogot csináljak a kezdődő történetemhez.Én 14 éves vagyok,lány , nem mondom,hogy profi de szépen írok csak sokszor ismétlek amit már többször is említettek ,de ezt próbálom majd ezúttal kikerülni:) Szeretem az animéket,a rockot ( SwS,BMTH,AA) , szeretek olvasni,de barátokkal is lógni :) asszem ennyi lenne >.<

Megjegyzés küldése